יום שישי, 13 במאי 2011

איך נלך על זה הפעם ?????

זו לא חכמה גדולה להבין שאני אוהבת כל מה שקשור לאופנה.
בגדים - ברור, תכשיטים מיוחדים ויפים - ברור, תיקים - עוד יותר ברור, אז מה אומר על נעליים?
ברור ברור ברור!!!!
 
יש שם בחוץ כל כך הרבה נעליים שקורצות לי, מדברות אלי, מנסות לפתות אותי לרכוש אותן. אז איך מתמודדים עם ים האפשרויות הזה? על מה הולכים (תרתי משמע)?

סוגייה לא פשוטה, המדפים מלאים בעיצובים יפיפיים, שנראים על הרגל סקסיים ויכולים להקפיץ את כל המראה שלנו לרמה אחרת לגמרי. אז אני מודה, גם אני נופלת (ושוב, תרתי משמע) מדי פעם על איזה נעל עקב ביחס של כשליש מכלל הגובה שלי (מה לעשות, בורכתי ב-1.59 מ' כולל רגליים).

הסוגיה קשה, האם ללכת לפי הטרנד או לפי העקב.

מי שחפצה להשקיף מלמעלה בוחרת למשל את נעלי אלדו האדומות שלהלן, שנראות מדהים על הרגל.
Aldo


הצבע העז מתחבר יפה לטרנד הבלוקים - בלוקים של צבעים חזקים, שהולך יופי בשילוב עם בגדים בצבעים עזים או לחלופין כתוספת נחמדה לשמלה השחורה שתמיד תתקבל בברכה.

פטנט נחמד ששולט לאחרונה - נעלי עקב בשילוב  פלטפורמה סמויה  - אזור כרית כף הרגל מוגבהת ויוצרת אשלייה שהעקב מאוד גבוה, וההליכה יותר נוחה (הכל יחסי).

Goya
 טרנד נוסף, צבעי הניוד שמשתלבים עם בגדי הקיץ, ומתאימים כמעט לכל בגד. מומלץ להחזיק לפחות זוג נעליים אחד בגוונים הבהירים, או לחלופין, נעלים או סנדלים בצבע זהב או כסף, שנחשבים לצבעים נטרליים ומשדרגים כל הופעה.
קאלה

אם עדיין רוצים להשאר על הגובה, אבל גם לשמור על יציבות (לפחות בנעליים), אפשר לפנות לטרנד של שנות ה-70, עם הפלטפורמה בשילוב חבל או שעם.  

Goya


Nine West
יש לנו גם הרבה מעצבים מקומיים, שדואגים לכף רגלנו, ובוחרים בעקבים הגיוניים. לא אוכל להזכיר את כולם, אבל אציין לפחות את אלה שהתנסיתי בדגמים שלהם באופן אישי - רוני קנטור ושומייקר.

רוני קנטור

שומייקר
ואם נחליט בכל זאת לרדת לקרקע, נמצא שלל נעליים שטוחות, למשל נעלי סירה שהולכות מצויין כמעט עם כל דבר, מכנס או חצאית, בגד קצר או ארוך וכמובן עם ג'ינס. 

אפילו קרוקס השיקו הקיץ מגוון נעלי סירה בשלל צבעים - אפרסק, תכלת, חום אדום ואפילו נצנצים בשחור וכסף.


קרוקס
כל נעל פתוחה, בקיץ שלנו זה פריט חובה, תפנקו את עצמכן בטיפוח כפות הרגליים, מרחו לק כיד הדמיון הטובה עליכן, ותחגגו בסנדל שיחמיא לכף רגלכם.  תראו מה אפשר לעשות עם נעלי אצבע פשוטות.

אופנת "צבעים"

לסיכום ולסיום, לפעמים אני מתפתה לרכוש את הגבוהים והסקסיים שמאוד מחמיאים לכף רגלי, אבל תסכימו איתי שזה לא יומיומי, וגם סניקרס אפורים יכולים להיות מדליקים.

וכשאתם נתקלים בזוג שמציץ לכם מהמדף, אל תתנו לו לבלבל אתכם, תבדקו טוב טוב שהוא נוח ותוודאו שהצבע מתאים לכם לפריטים שכבר רכשתם במחשבה מרובה .  

אז זהו חברים, נראה לי שבזה באמת אסיים, אני הולכת עכשיו להמשיך לחלום על זוג נעליים שראיתי, שפשוט מחכים לי שם על המדף, שם בחושך לבד.

להתראות, נורית - ואם אהבתם אשמח אם תעשו לעמוד שלי בפייסבוק לייק